lördag.

Lilla familjen här i Fruängen hade en supermysig förmiddag med god frukost, pyamaskalas och tupplurer. Min sambo tog ledigt från jobbet idag eftersom Viggo börjat få tokont i magen igen, så vi åkte alla tillsammans ut till Värmdö. Vi blev bjudna på sopplunch, te och tårta. Viggo fick sitt första kapital till sparkontot av sin gammelfarmor vilket ju var jättegulligt. Vi hade även tänkt ta lite kort men eftersom lilleman var ledsen så blev det inte av.
Kvällen kommer förhoppningsvis bli lugn med mjukisbyxor, film och pizza. Ja ni hörde rätt, jag äter skräpmat. igen.

I morgon kommer min käre far och hans livskamrat till Stockholm på visit, en dag för sent men lika efterlängtat ändå. Vi har inga direkta planer men man kanske skulle våga sig på ett restaurangbesök? Eller kanske inte, vi får se. Ska försöka lägga ut mer bilder så småningom, kanske i morgon.


Kommentarer
Postat av: vonka

hej på er! Hoppas allt är fint med er och att Viggos mage lugnar ner sig lite. Alvin har också haft ont i magen den här veckan. Vet inte riktigt vad som har hänt, men ska försöka lägga om kosten lite i veckan och skippa semlorna. :)



Kram på er!

2009-02-01 @ 12:34:11
Postat av: carro - bloggar om dottern tilde

vilken tur att jag köpte den då :D ska snart sprätta burken!

2009-02-01 @ 20:14:37
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0