tisdagsfasoner.

Jahapp, nu har vi slutligen beslutat att byta BVC och distriktssköterska. Droppen blev idag då Viggos variga och svullna ögon kom på tal. Historien kan göras lång men jag väljer att inte dra den alls.
Annars rullar dagarna på här hemma i Fruängen, ibland ledsen bebis, ibland glad bebis. Mitt schema är planerat för veckan och jag har saker att göra hela tiden. På torsdag tex ska jag åka tunnelbana för första gången, så om någon vill se en nervös mamma är ni välkomna att komma & titta!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

mm..jag tycker ni gör rätt att byta bvc..och det går säkert jättebra på torsdag =) kram kram

2009-01-21 @ 07:00:55
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag är övertygad om att det kommer att gå utmärkt att åka tunnelbana :)

2009-01-21 @ 10:03:03
Postat av: Lina

Och du vet du.. det var tur att jag inte kunde komma i söndags för jag har fått körtelfeber :(

2009-01-21 @ 13:27:10
Postat av: Alvin å gänget

å vilken glad och god sak...så söt han är. :)

2009-01-21 @ 13:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0