väntan.

Det är nu 8 dagar kvar tills Viggo beräknas få sin lilla kusin, jag tycker tiden kan gå lite snabbare. Är så himla nyfiken på att få träffa det lilla underverket, se "vem" det är, träffa min bror & Angelica. Konstigt nog har jag nu kommit in i en period då jag blir helt berörd av förlossningar, såna som jag hör berättas för mig, på tv, eller bara tanken på min framtida bebis nummer 2. Förra veckan satt jag i soffan och stortjöt när jag kollade på "Sjukhuset" för det var så fint... Inte kunde jag tro det på förmiddagen fredag den 19e december.


Kommentarer
Postat av: Karin

är det hormonerna som spökar?..=) näe..men jag blir också berörd, helt klart...fast jag inte fått barn än..

2009-01-27 @ 10:17:52
URL: http://litenbrun.blogg.se/
Postat av: vonka

nämen ska det bli en kusse till?? va kul! Peggy omges ju av barnbarn, måste vara underbart! Kramis!!

2009-01-27 @ 13:15:00
Postat av: syster

haha emmis, detta är ingen period i ditt liv. Detta är ditt nya liv.. Du komemr bli berörd av förlossningar varje gång du ser dem! hihi

2009-01-27 @ 14:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0