åh denna värme...

...tar verkligen knäcken på mig! Idag har vi farit runt men hållit oss mestadels inomhus eller i skuggan. Viggo och jag åkte till Huddinge sjukhus för att hälsa på Maria och den lille bebisen som kom till världen i fredags kväll. Så himla söt och jag blir så himla sugen. Bebis, bebis, bebis. Vad gjorde jag innan Viggo?

En sak ska jag tala om för er. Det var hemskt att åka buss hem från sjukhuset idag. Resan tog mig 40 minuter, det var ingen luftkonditionering alls, Viggo var varm och svettades, han grät lite, jag blev stressad och till sist däckade han. Verkligen däckade. Stackars Viggo. I morgon ska jag bara hålla mig hemma, med nerdragna persienner.

Berättade jag förresten om våra grannar som bor över oss? De fick en liten bebis för 3-4 veckor sedan, jättesöt och ganska ledsen av sig. Ändå ska de envisas med att banka i golvet när Viggo gråter, en fredagkväll klockan 20.00. Deras bebis gråter dag som natt i långa perioder men inte säger väl jag något om det. Det är väl knappast så att man låter sitt barn gråta för att man tycker dom ser roliga ut då.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars er i detta värme.Vi håller oss också i skuggan.Du kanske ska hälsa på din granne när hon är ute med baby,som du sa tidigare till mig.Då kanske dom slutar med dessa dumheter.Puss kram

2009-06-28 @ 21:29:22
Postat av: Karin

Jag tycker ni ska ta fram stora slagborren när deras bäbis låter...oavsett tid på dygnet...muahahaha..fast då kanske ni får dom andra grannarna på er och det är kanske inte så popilärt..=)

2009-06-29 @ 23:39:18
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0