blondin? jag?

Igår hände något med min dator som gjorde att den inte kunde hitta några nätverk. Eftersom problemet kvarstod idag så ringde jag min datasuport som kopplade ihop sig med min dator för att hjälpa till. Det tog 44 minuter att komma på vad felet var, jag hade nämligen råkat komma åt "F2"-tangenten på datorn som avaktiverar trådlösa nätverkskortet. Ja men se där. Det var tur att killen som hjälpte mig var trevlig, han faktiskt riktigt rolig, det är nästan så jag kan tänka mig ringa supporten igen nästa gång jag har tråkigt. Bara för att.

Så var det Viggo ja! Han har under de senaste 4 dygnen fått sina första tänder. 3 stycken för att vara exakt. Vilken grej! Han har blivit stora killen så han fick massa nya fina kläder som vi hittade på Polarn o Pyrets rea. Han vägde 10010 gram när vi vägde honom på barnakuten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men hallå, Linn vägde knappt 10 kg på svärmors våg i em... Hon är ju 9 mån äldre för katten! Och vi som tycker hon är en riktig degklump ;).

2009-06-26 @ 20:43:01
Postat av: Emma

Maria. Jag vet, men det konstiga är ju att Viggo inte ens ser tjock ut (eller är jag bara mammablind?). Han är bara en jäkligt välbygd ung man i sina bästa år!

2009-06-27 @ 09:05:18
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0