en regnig söndag.

Åh vad jag känner mig utvilad, mer än vanligt. I morse fick jag sova mycket och länge då Viggo och hans pappa åkte ut på äventyr utan mig. De handlade hem 10 liter färg så nu ska här målas för fulla muggar!!
Det regniga vädret idag bjöd inte direkt på utomhusaktiviteter så jag & Viggo tog bussen till Skärholmen för att träffa Maria. I förmiddags utspelades något knivdrama i centrumet men tack&lov befann vi oss inte där just då.


Passade på att handla lite nya kläder till Viggo, han växer ju så det knakar, man tycker det borde göra ont i dendär knubbiga lilla kroppen. Polarn o Pyret hade i vilket fall som helst lite rea så då får man passa på.
Efter shopping blir man trött så en fika hann vi såklart med. Viggo är rolig nuförtiden, han är lite: "ååh en leksak!" *tugga-tugga-banka-banka-kasta ner på golvet*. Och så skriker han sitt bästa skrik tills han får tillbaka leksaken och så upprepas samma procedur en sisådär 30 gånger. I just love him. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0