ajaj.

Har precis varit på BVC och gett Viggo 3-månadersvaccinet, 2 sprutor blev det. Han tyckte såklart det gjorde jätteont och grät redan efter första sticket :(
Har köpt hem Alvedon-supp utifall han får för sig att bli febrig. Hur vanligt är det efter vaccination?

Update 18.18
Var till BVC ytterligare en gång idag och då var det spädbarnsmassage som stod på agendan. Lagom när jag lagt ner Viggo på madrassen blev han ledsen så jag fick trösta en del. När han åter var på gott humör var det  "Tack och hej, nu är massagen slut", typiskt va? Nåväl. Vi har haft en mysig eftermiddag som mestadels inneburit sängläge. Tack&bock för det, som jag längtat!!


Försöker få lillkillen att gilla musik nu, Tiger Lou gick inte hem så just nu är det en gammal Miss Li-skiva som ljuder här hemma. Lite bättre än Mora Träsk som annars varit storfavorit.

Update 19.09
Igår bestämde jag mig för vilken dator jag skulle köpa men skulle beställa den idag. Men så ser jag alldeles precis att de har höjt priset med 600:- bara sådär över natten. Typiskt va? Så då kan jag ju lika gärna beställa en ännu ltie bättre dator, eftersom det ändå inte skiljer så mycket i pris. I-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: Sarah...

rätt vanligt faktiskt, alla jag känner som fick sprutor har fått lite feber å blivit trötta. Mille somnade på köksgolvet , har kort på det :D

2009-03-16 @ 13:07:12
URL: http://hannahpannah.blogspot.com
Postat av: Maria

Ingen av mina har reagerat på 3 mån sprutan. Ellen fick feber av den man får vid 1,5, eller är det vid 2?

2009-03-16 @ 16:17:32
Postat av: Emma

Maria: Då hoppas jag Viggo klarar sig också, hittills ingen feber men han sov några timmar mitt på dagen! Jätteskönt för mig :D



Sarah: Haha typiskt Mille att slockna varstans.

2009-03-16 @ 18:16:26
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Gustav

Jag måste också köpa dator. Vad är det för en burk du har tänkt köpa? Kram

2009-03-17 @ 09:14:25
Postat av: Emma

Gustav, Hej! Det blev en DELL faktiskt, säkert intre värsta datorn men ändå bättre än min nuvarande som är från stenåldern (2005).

Pratade med Hanna och vi ska försöka komma och se "Kylen" i april! Ska bli kul. kram

2009-03-17 @ 10:48:10
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0