ännu ett tråkigt blogginlägg utan bilder.

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge sägs det. Jag vet inte om jag kan hålla med om den saken. Datorn jag beställde häromveckan borde komma snart, då äntligen ska jag strukturera upp dokument och bilder. Optimistiskt tänkande för egentligen vet jag att det inte kommer finnas så mycket tid till det.
Däremot ska jag en gång för alla ordna så att min nya kamera kommer klaffa med nya datorn, för som det är nu krävs det ett helt företag för att få in bilderna i datorn. Därav bristen på Viggofoton. Och andra foton också för den delen.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Min dator kan man bara plugga minneskortet från kameran rakt i, och så borde det ju vara på din nya dator också. Hoppas!

2009-03-29 @ 23:19:11
URL: http://skepp-ohoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0