det är inspirerande...

...att surfa runt på internets alla inredningsbloggar, hemnet(!) och styleroom. Nu har jag det alldeles klart för mig vad som skall rustas upp här i hemmet, det enda som återstår är planering när det skall göras. De som känner mig vet att jag får lite myror i brallan när jag vill göra saker, de ska bli gjorda helst igår. Men eftersom vi har en liten bebis här hemma är driftigheten inte på topp och jag har svårt att finna tiden. En shoppingrunda till IKEA ordnar jag galant, men hur ska jag få ihop målning och tapetsering av vardagsrummet?

Appropå tapeter tänkte jag välja samma tapet vi har i sovrummet, i annan färg såklart, men min sambo röstade ner det förslaget. Synd tycker jag.

Garden Groove från Osborne & Little.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0