just nu...

...drömmer jag om en falafelrulle
... lovar jag mig själv att inte åka tåg ensam med bebis på vääldigt länge
... funderar jag på att hälsa på jobbet på fredag
... har jag slopat mitt stora bygga-om-hela-lägenheten-projket och ska istället bara lägga nya golv
...känner jag ett stort ha-begär. Jag måste köpa ny dator i veckan helt enkelt.

Nu kom min käre sambo in genom dörren, som jag har längtat!

Update 21.48
Funderar på att köpa en byrå till vardagsrummet eftersom det inte får plats någon i sovrummet. Om det inte ser konstigt ut? Egentligen hör väl byråer hemma i sovrum och hall kan jag tycka. Sedan tänkte jag välja en vit, vilket jag tidigare tyckt är väldigt fult, men för tillfället känns det som om jag kommer kräkas ekfaner. Den sista funderingen är om jag skall köpa två separata utifall jag någon gång vill ha dom ståendes för sig, eller om jag skall köpa en "dubbel" byrå som på bilden? hjälp mig för jag har väldigt stora bekymmer för en liten möbel.
Lägger ut min gamla byrå från 50- eller 60-talet till försäljning för samma ockerpris jag köpte den för. Blocket eller Tradera, vad är bäst tro?

Kommentarer
Postat av: Amelie

Blocket är nog bäst för möbler, känns som att upplägget är mer att köpa saker lokalt där, och man vill ju kanske inte försöka posta en byrå :)

2009-03-11 @ 11:51:46
URL: http://skepp-ohoj.blogspot.com
Postat av: Karin

hmm..det kan ju på ett sätt vara smidigt med två byråer utifall att ni flyttar sen och inte vill ha dom ihop..alltså om det inte skulle gå att ha dom bredvid varandra..men samtidigt tycker jag nog att en längre byrå är snyggare..och den på bilden ser ju mer ut som en bänk med..eftersom den har en lång skiva och det kan bli rikigt snyggt med nån vas eller ljusstakar..prydnader ovanpå..och om ni då ska ha den i vardagsrummet så tänker man inte på att det är en klädbyrå..om det är det den är tänkt för vill säga..=)

2009-03-11 @ 17:31:55
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Lina

Ems!

Har inte hunnit läsa din blogg på jätte länge nu :( Har alldeles fullt upp, men vill träffa dig snart! Du kan väl slinka iväg ett sms till mig med förslag då du har tid? :)

Puss

2009-03-11 @ 20:55:49
Postat av: Emma

Karin: Precis, jag tror att jag alldeles nyss bestämde mig för att köpa den dubbla byrån, det blir faktiskt snyggast så. Just nu ä rjag i köpartagen och kollar ut en dator också!



Lina: Du är förlåten ;) Funderar på att komma till jobbet på fredag men Karin jobbar inte då. Du då? Detta med förutsättning att Viggo är på strålande humör, haha.

2009-03-11 @ 21:23:05
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag är ledig imorgon :( Välj en bättre dag! ;)

2009-03-12 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0