måndag. igen. jag tycker alltid det är måndag?

Det händer oväntade saker i Fruängen, bl.a så har Viggo lärt sig att uttala alfabetets alla vokaler. Han inte bara uttalar dom felfritt, han kan även skrika dom! Fantastiskt roligt (tycker han men kanske inte mamma).
Utöver detta fantastiska framsteg så har jag planerat att börja jobba i maj. För ett halvår sedan hade jag inte ens i min vildaste fantasi kunna föreställa mig att jag skulla sakna stressen i operationssalarna.

Förresten. Antalet besökare på bloggen har stigit lite till, jag börjar bli nyfiken på vilka ni är. Kan ni inte skriva någonting, med eller utan namn, så jag åtminstone får ett hum om vilka ni är. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, jag läser ju. Men det vet du nog

2009-03-24 @ 07:43:01
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag erkänner väl att jag läser den dagligen då =)

Hoppas du och Viggo mår bra!/Johanna

2009-03-24 @ 11:58:03
Postat av: mamma

Läser den varje dag,kollar en extra ggr ifall du skriver något nytt.Snart kommer han att prata för fullt,tänk så kul.Jaså det blir till att gå till arbetet snart,funderar du på natt tjänst?Kramizz mammissen

2009-03-24 @ 13:47:29
Postat av: Emma

Mamma: Nä inte nattjänst jag ska bara jobba helger. I sommar ungefär varannan lördag&söndag, men jag hoppas kunna fortsätta jobba även i höst.

2009-03-24 @ 16:33:10
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

du kan få ta mina helger..;)

2009-03-24 @ 23:01:56
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0