åhåå..

...den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge sägs det ju. Och som jag har väntat! Dels har jag väntat på besked och beslut om att köpa ny lgh men åkt på något smärre bakslag. Dels har jag väntat på andra besked och idag kom det! Eller det kanske inte är några direkta besked det handlar om men det känns väldigt positivt ändå. Trevliga människa!

Nu: roa bebis!

Uppdatering 21.00
Såhär på kvällskvisten ställde jag mig på vågen igen. Jag har nämligen försökt att hålla igen på (onödiga) onyttigheter och var nyfiken på att se om det gett något resultat. Den visade att jag återigen gått ner till 1 kilo under min utgångsvikt. Det är ju roligt att det går åt rätt håll, men någonstans långt inne hade jag nog hoppats på att det inte gjort någon skillnad. För i sådana fall hade jag glatt kunna börja äta glass och kakor igen utan att behöva oroa mig. Sedär, egentligen var det ju en "win win"!

Kommentarer
Postat av: Karin

iiiiih!!..=) sa hon ja??

2009-05-28 @ 16:32:46
Postat av: Emma

Karin: Nä inte direkt men känslan känns fanns ju där :D Du fick mitt sms va?

"Jag kommer göra mig osams med ******", haha!!

2009-05-28 @ 19:02:32
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Karin

hihihi..ja men, det är väl ändå vad vi vill som räknas, vill man inte vara kvar så vill man inte..that's it och då söker man sig ju till nåt bättre helt enkelt. Håller tummarna i alla fall =)

2009-05-28 @ 19:17:09
Postat av: Vonka

emmis, jag har bokat den 17 juni nu. Relaxen klockan 16.00...då kan vi kanske göra stan lite innan, relaxa och ha det gött efter det :-) Hon skulle maila mig priser och allt, så fort jag får mailet skickar jag vidare till dej. OK?

2009-05-28 @ 19:47:58
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vonka: Åh du är en klippa, nu har jag något att se fram emot! Göra stan låter fint, jag skulle behöva nya kläder faktiskt så du kan ju få agera smakråd!

Mm kanske ett glas vin nånstans innan? Uppe i Sky bar tex?! :D

2009-05-28 @ 20:07:56
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Vonka

Jaa, drinka! Låter helt perfekt! Sen kan vi ju ta med oss lite skumpa till relaxen. Man får inte ha glas där inne men det finns karaffer i plast att låna som vi kan hälla över i :-D

2009-05-28 @ 20:36:18
URL: http://unchickmama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0