avkoppling.

I helgen vankas det dop i Västmanland så det blir en liten roadtrip på söndag, kul för Viggo att få träffa sin lille kompis igen. Det är skönt att lämna Stockholm ibland, få göra något annat och andas in annan luft och nya miljöer. Planen var även att två vänner från Norge skulle komma till oss nästa helg men de fick förhinder. Istället blev vi bjudna dit istället så varför inte? Ska kolla upp hotell och resa, borde väl inte bli så dyrt?

När vi ändå pratar om resor så vill jag nämna en god vän, hon och jag planerar att unna oss lite spa om tre veckor. Jag känner att jag behöver komma iväg en stund, ensam, så vad passar bättre än spa?

För att inte sväva ut alldeles förskräckligt måste jag skriva några rader om Viggo, känns konstigt annars. Min blogg har verkligen tagit en annan riktning, från att jag ville undvika att göra den till en mammablogg till att det är just det den blivit. Inte så konstigt med tanke på att mitt liv innehåller 100% Viggo.
I morse (05.00) lyckades jag söva om honom och han sov vidare ända till 07.10! Det är ju världens grej, förstår ni? På köpet fick jag en glad och pigg bebis som inte gråtit något alls här på morgonen. Det är vad jag kallar en bra start på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0