dagar som denna...

...önskar jag att saker vore annorlunda.

Uppdatering 16.09
Jag står fortfarande fast vid mitt påstående att solen är av ondo. Efter en halvtimmas lunch på balkongen är jag rödbränd på armar och bröst, jag är en känslig liten människa. Å andra sidan promenerade vi från Kungsholmen till Hornstull tidigare också när vi skulle hem från babysimet, en sådär lagom promenix på sisådär 4 km (inklusive omvägar).
Vad är förretsen en lagom promenix? När kan man börja skryta om långpromenader?

Uppdatering 20.38
Jag har sagt det förr och jag kommer förmodligen att säga det igen. Jag har haft turen att få leva tillsammans med den (för mig) bästa tänkbara mannen, så underbar, snäll och fantastisk på alla de vis. Han hjälper mig att hålla hoppet uppe och är en jävel på att lösa saker helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker allt längre än runt kvarteret typ är långpromenader! haha..



Det handlar väl om vad man är van =) Promenerar man inte så mkt så är 4km länge!

2009-05-16 @ 16:48:56
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Emma

Caroline: Det är sant, allt "längre än vanligt" är kanske långpromenader. Jag borde röra på mig mer hursomhelst. Så fort jag slutat amma ska jag försöka mig på någon liknande diet som den du kör. Jag blir inspirerad :)

2009-05-16 @ 19:50:12
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0