det händer...

...ganska mycket just nu. Både med Viggo och med livet känns det som. Mest bara bra saker förstås och det tar liksom överhanden på något (smart) vis.
För första gången under Viggos snart 5-måndershistoria har han lyckats bajsa ner sig så mycket att jag blev helt ställd, visste inte riktigt i vilken ände jag skulle börja. Det var liksom som en sur, tjock lera precis överallt inklusive mina lår och ena arm. Ja herregud, välkommen till mammabloggen! ;)

Förresten så mottager jag gärna tips om hur man lägger in små filmklipp i sin blogg? Alltså som man filmat med mobilen dådå.

Update 19.57
När jag får råd ska jag göra fudge, Just nu har jag ynka 28:-.

*Fattig mamma_81*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan använda dig av youtube =) Det är inte sååå svårt. Skapa ett konto och ladda upp filmen.

Sen kopierar du filen som ser har sån här text i början <object width="425" .... Den koden klistrar du in i rutan som kommer upp när du klickar på html-knappen i det nya inlägget..

Lite konstigt jag förklarar kanske, men säg till ifall jag ska försöka förklara bättre =)

2009-05-11 @ 13:33:43
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Emma

Caroline: Åh tack söta du! Nu ska jag bara försöka fånga Viggos "krypning" på film :D

2009-05-11 @ 15:55:09
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oj. Det är så himla olika..

Från 1 timma till 4 timmar ibland!

2009-05-11 @ 17:11:57
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0