finn ett fel...

...med bilden jag tog nu i förmiddags! Titta nooooga.


Det var nämligen så att Viggo var lite kinkig här hemma och inget tycktes göra honom på bättre humör, inte ens Mora Träsk och DÅ mina vänner är det illa. Så jag lägger honom på golvet under mobilen och han börjar jollra lite slött, för att minuten senare somna! För första gången nånsin så somnar han alltså alldeles själv. Fan-tas-tic!
För att ytterligare vända upp&ned på denna måndag så sitter han i skrivande stund och suger på en napp. Vad hände?

(P.s jag lade in en ny bild i föregående inlägg på mina killar).


Kommentarer
Postat av: Karin

Ryamatta is the shit helt enkelt..=)

2009-05-25 @ 12:26:58
URL: http://www.soija.se/
Postat av: Emma

Karin: Precis, nästa steg blir heltäckningsmatta!!

2009-05-25 @ 19:39:46
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: sarah

plötsligt händer det!! :D

2009-05-28 @ 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0