hemma...

...med sjuk liten bebis, han hostar så han kiknar och gråter. Lite senare blir det BVC och 5-månadersvaccin men jag vet inte om det är läge för det idag..

Efter mycket skriverier i tidingar och andras bloggar letade jag upp det vinnande bidraget från årets Eurovision songcontest, någon Alexander från Norge tydligen. Jag försökte tvinga mig själv att lyssna på hela låten men det gick bara inte. Sån fruktansvärd dynga, hur kunde han vinna? Jag har visserligen inte hört en enda ton av de andra bidragen men av Norge att döma måste de vara precis lika illa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, oj...Norges bidrag var det bästa med hela schlagern. Jag vet inte om du bara lyssnade på låten eller kollade på ett klippa. Kolla på det här: http://www.youtube.com/watch?v=s-HTAyiaVhA så lovar jag dig att du faller för hans charm. Han måste ju vara den mest värdiga vinnaren någonsin! :)

2009-05-18 @ 16:32:50
Postat av: Emma

Sofia: Åh men nej jag är ledsen, kollade klippet du länkade och det var samma jag tittade på.

Han ser ut som en liten hobbit och sjunger så det gör ont i huvudet. Jag gav honom en andra chans dock :)

2009-05-18 @ 17:45:40
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Gustav

Haha! Emma, jag håller helt klart med dig.

2009-05-18 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0