I morse...

...när jag slog upp mina blå strålade solen in mellan persiennerna och jag kände för att åka till Skansen. Först in till stan bara eftersom Lenny skulle jobba och jag behövde kolla en grej. Viggo fick åka båt för första gången i sitt liv, mysigt, jag gillar verkligen att vara ute til sjöss. Skansen var trevligt, likaså promenaden kring Östermalm och lite senare även Södermalm. Sammanlagt vistades vi 9 timmar utomhus, vet inte om det är bra eller dåligt med tanke på Viggo. Hursomhelst var det trevligt och skönt, trots att solen bränt mina stackars axlar.


Bild från igår. Viggos fötter fick känna på gräset i Vasaparken.



Bild på oss från idag, Djurgårdsfärjan.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin bild på er två! Han är verkligen lik dig :) Ni har samma ögon!

2009-05-31 @ 22:18:51
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Emma

Carro: Tack, han är en kopia av mig när jag var liten bejbis!

2009-06-01 @ 08:57:30
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0