torsdag. men man kan säga att det är fredag.

I morgon är jag barnledig hela dagen då jag ska på konferens på jobbet och efter det bjuds det på middag och bowling. Känns som att det är tillfälle att umgås med mina arbetskamrater så att de inte glömmer bort mig. Appropå jobb så ska jag få provjobba på ett annat ställe nästa fredag sen får vi se vad som händer. Kanske känns det som ett ställe att satsa på, kanske ett utmärkt ställe att jobba lite extra på. Vi får se!

Nedan följer en önskelista till Viggo:
* Aktivitetstavla (likadan som hans kusin M hade som liten)
* Hårborste och kam för bebisar
* Badrock i storlek 86
* Böcker med "flikar"
* Bidrag till Viggos sparkonto
* Bilbarnstol som gärna får vara vändbar. Kanske lite dyr present men något vi verkligen, verkligen behöver.
* Barngrind som man "spänner" fast (ej borras alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0