lördag. ganska mörkt ute.

Uppe med tuppen i vanlig ordning, 04.37 för att vara exakt. Men vem är jag att klaga, han sov ändå utan ett enda uppvaknande. Har jag tur kanske jag hinner vila lite innan jag åker till Västerås. Amelie & Simons bröllop står nämligen i dagens agenda. Vi tar ett tidigt tåg så vi hinner göra stan lite innan men ska hålla i slantarna. På söndag nämligen är det Älvsjömässan som gäller. Någon som ska dit? Inredning, design & barn i en härlig blandning!!

Nu koka gröt till lilleman eftersom jag misstänker att trä inte mättar speciellt bra. Precis, han har gjort det igen. Ätit olämpliga saker och i morse var det tågräls från BRIO som stog på menyn. Lättsmält och bra.


Kommentarer
Postat av: mamma

Men Emma nu får du röja allt på golvet usch.Blir rädd varje gång jag läser att han har svalt något.Ha en trevlig dag i västerås puss

2009-10-03 @ 09:45:34
Postat av: Emma

Mamma, det ligger inget barnförbjudet på golvet. Det var ju en leksak han knaprade på.

2009-10-04 @ 16:44:12
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0