söndag. grått och bara regn, regn, regn. Mysigt, men blött.

Gårdagens barnfria bröllop var riktigt trevligt på alla sätt och vis, den regniga långpromenaden till trots. Åkte hem med sent tåg till Stockholm igen, hade varit mysigt om vi inte haft passagerare som ägnade sig åt barnförjudna aktiviteter. Nasty. Hur tänker folk, vuxna människor dessutom.

Över till något annat. Viggo & jag besökte Älvsjö på tu man hand där målet var barnmässan och Hus- & Hemmässan. Det var ungefär som att komma till himmelriket men hade tyvär alldeles för tunn plånbok. Köpte dock lite småkrafs och en ny åkpåse. Igen. Den jag köpte i fredags ska lämnas tillbaka dessvärre. Den var ruskigt snygg men opraktisk.

Nu: återhämtning.

Kommentarer
Postat av: Vonka

var den inge bra åkpåsen? Vad köpte ni istället??

2009-10-04 @ 19:15:29
URL: http://unchickmama.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vonka: Hmm, alltså.. först trodde jag att den inte gick att dela på, dvs gör den till en sittdyna. Så det var därför jag köpte en ny. När jag kom hem såg jag att den första visst gick att göra om... Så nu sitter jag med 2 fina och kan inte välja! Den jag köpte idag var en grå Kronan som kostade strax över 500-lappen. Mycket prisvärd! Vad göra???

2009-10-04 @ 20:46:13
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Vonka

ojoj, inte lätt, inte lätt. Ta den som är snyggast då om båda är lika bra :-) Vet ju inte hur Kronans ser ut med Eloides var ju jävligt läcker! :-)

2009-10-04 @ 21:26:41
URL: http://unchickmama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0