tisdag. men jag skulle lika gärna kunna skriva fredag.

Jag vet inte vad det beror på men förvirringen är total. Beror det på sömnbrist? mammaledighet? ammningskoma? Däremot kommer jag faktiskt ihåg att vi ska på 10-månaderskontroll med Viggo i morgon. Har ingen aning om vad de ska kontrollera men jag är övertygad om att han kommer få en stjärna i kanten, om inte annat för att han är ett fantastiskt fint barn!

Dagen har gått i nyttigheternas tecken med två promenader. Ungefär där tog duktigheten slut för jag blev bjuden på äppelpaj med glass av K-mama. Vad är väl det att få dåligt samteve över? Jag har ju ändå köpt en gravid/mammajacka att ha i vinter, där finns utrymme att växa och frodas i.

Några minuter senare.

Hjälp!! Är jag bitter!?


Kommentarer
Postat av: mamma

ibland får man unna sig lite gott.men varför köpte du en gravid/mamma jacka? MMMM Är det något på gång??

2009-10-13 @ 19:50:51
Postat av: Emma

Mamma, det vet man aldrig ;) Fast nej, inga fler barn än på ett tag. Jag får inte igen min vanliga vinterjacka, är fortfarande lite för tjock efter graviditeten i guess. Men denhär är fin, den var billig (420:-). Lite stor om magen men det är bara skönt. Lite tunn, men jag får ha en kofta över. Kanske Viggos mormor vill att Viggos mamma ska vara varm i vinter..hihi)

2009-10-13 @ 20:24:04
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0