Redan torsdag. Igen.

För att fira mitt och Viggos tillfrisknande har vi sprungit kors&tvärs över hela Södermalm. Nåja, åtminstone är vi hyfsat friska. Köpte en fin turkos fleecemössa till honom på Polarn o Pyret men de hade slut på vindfleecejackan som jag planerat köpa. Typiskt, den var slut i Skäris igår också. Ungefär en halvtimma efteråt lyckades han bajsa ner sig a'la Viggo-style, självklart hade vi också glömt packa ner extrabyxor så han fick även fina svarta manchesterbyxor.

Nu: en tur till föreningslokalen och lägga en lapp i brevinkastet. Ikväll: lyxläsning av nya numret av Mama.

 


Kommentarer
Postat av: Hjärtemammas

vilken storlek har han? jag har den i storlek 74 tror jag det är. Turkos fleece fårn POP

2009-09-04 @ 12:34:15
URL: http://hannahpannah.blogspot.com
Postat av: Emma

Han har strl 74 nu men tänkte köpa den i 80 eller 86 så den passar i vinter?

2009-09-05 @ 01:22:29
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0