what a day!

Så ruskigt taggad på hösten och det härliga vädret. På lägenheten. På saker jag ska göra. På livet, helt enkelt. Träffade en fin kompis med dotter idag och vi har promenerat Hägersten runt tror jag närmare bestämt. Lite lunch slank ner och vi klappade djur i Aspudden. Snart löning vilket innebär att jag ska köpa kläder att ha på mig på bröllopet nästa helg. Inte ett dugg stressad över klädvalet. Inte alls.

Uppdatering några minuter senare

Hörde nyss på teve att det vankas minusgrader och snö minsann. Inte i Stockholm såklart men ändå. Förstå chocken. September. Galet.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag såg någon långtidsprognos och enligt den ska det bli 10 grader och växlande molnighet nästa lördag så du kanske slipper parkas då i alla fall :)

2009-09-23 @ 20:04:55
URL: http://skepp-ohoj.blogspot.com
Postat av: Emma

Amelie, det verkar med andra ord som om ni har tur med vädret :) Alldeles strax ska jag fara in till stan utan Viggo och får inte åka hem förrän jag hittat en klänning eller liknande.

2009-09-24 @ 08:59:26
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0