hej hej hallå dagboken.

Det blev en tidig och stillsam påskmiddag och här sitter jag ensam med en hel skål påskgodis, typiskt. Jag kommer nog inte få på mig mina jobbkläder på tisdag trots allt, åtminstone inte storlek Medium. Det känns bittert ska jag säga er. Dessutom är det strikta hygienregler som säger att man måste ha tröjan instoppad i byxorna så ni kan ju alla räkna ut vilken hottie den här mamman kommer vara.



Jag berättade aldrig att jag hälsade på Trendy i morse? Dom har nyss flyttat in i en rykande färsk lägenhet och allt var så snyggt och fräscht. Varenda liten pryl&detalj matchade i färg och jag blev så inspirerad. Så taggad att göra lika fint här hemma hos oss men det har hamnat en och annan käpp i hjulet. I morgon blir däremot blir det IKEA (om det är öppet).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0