hmm.

Jag har undrat över så mycket viktiga saker idag. De senaste 20 minutrarna har jag undrat hur det kommer sig att det luktar bajs i hela lägenheten, hela tiden. Detta trots att jag skurat badrummet inklusive sophink, vädrat lägenheten i över 2 timmar tills jag frös ihjäl samt tvättat och hängt tvätten i vardagsrummet. Förr i världen luktade det alltid fräscht och sköljmedel här hemma men inte längre. Ja visst är det märkligt?

23.45
Nu funderar jag igen. Kollade precis upp resor till Kanada och det vore så roligt att få åka dit igen. Viggo har inte ens träffat sina kusiner och det var flera år sen jag träffade min syster sist. Det är inte speciellt dyrt egentligen, jag ska nog fundera lite till om jag inte ska köpa biljetter ner. Det enda jag oroar mig för är att flyga med Viggo. Jag återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0