Jajemän!

Det börjar klarna uppe i huvudet på den här mamman, iallafall försöker jag intala mig det. Några poletter trillar ner, jag börjar känna igen folk och jag går inte längre vilse när jag ska till omklädningsrummet. Man ska vara glad för det lilla! För att inte slockna i förtid här hemma så piskar jag soffdynor ute på balkongen.

Appropå balkonger. Vi har ännu inga möbler där ute och heller inga blommor. Så fort jag fått fint där ute ska jag bjuda er alla på ett glas vin. Eller en stor stark, om Långbromamman själv får välja.

Puss vänner. Det går bra nu, men jag längtar till helgen.

Updatering 19.51
Härmed vill jag be er att påminna mig om att jag behöver köpa nya skor när lönen kommer. Ett par gummistövlar, ett par converse, sneakers och så något finare par skor. Och så en&annan sommarsko men det är ju som jag brukar säga "skor är som smågodis. Allt under 400:- räknas inte".

Kommentarer
Postat av: Långbromamman

Skål!



Ojojo, det var inte några skor det. Hahahah

2010-04-14 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0