man ska inte fundera så mycket.

Det här med hygien är ju intressant och roligt tycker jag, kalla det yrkesskada. Om jag däremot inte skulle hindra alla funderingar och tankar jag har skulle jag isolera mig hemma och vägra gå utanför dörren. Tunnelbanan är ju rätt äcklig, det vet man ju redan. Som idag t.ex satt en kostymklädd man bredvid mig och petade sig i näsan. "Jaha" tänkte jag och undrade vad han skulle göra med snorkråkorna. "Inga problem" tänkte nog mannen för i samma sekund smetade han av den på sätet. Sådär ja.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Å. Fy. Fan. Måste köpa handsprit att ha med i handväskan. Nu.

2010-04-21 @ 21:15:36
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0