surprise surprise!

Om man planerar att köpa en soffa till balkongen ska man inte bara tänka "Får soffan plats?". Ett tips är att också tänka "Får något annat än soffan plats?". Den står nu färdigmonterad på balkongen och jag kan inte låta bli att sucka över att jag inte kommer få plats med ett stort bord, en elgrill och stora, fina krukor att ha på golvet. Det blir inga måltider där ute men kanske ett å annat glas vin? Soffan är dock väldigt söt och framför allt skön.

Med mig på IKEA idag hade jag ingen annan än min moster från Holland med mig. Blev rejält överaskad när hon helt plötsligt stod här utanför min dörr och bara "jajaa..rr..sscchhh..something, something" på holländska. Själv kan jag inte ett ord holländska så jag bara "Give me a hug, ey!". Viggo och moster kom fantastiskt bra överens och de roade varandra fint under dagen. Tog inga kort dock, varför gjorde jag inte det? Hur dum får man bli? 


Fin va, min nya soffa? Visst vill ni bara komma hit och provsitta den med mig, visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0