lördag = städdag.

Det här med att använda TV som barnvakt är ju inte så dumt. Efter 20 månader kan han sitta stilla i soffan i ungeför 7 minuter, fattar ni peppen?
Igår blev det stranden för hela slanten, eller nja, tills Viggo kastade in handduken och inte ville mer. Först blev han bestulen på en singoallakaka och ni hör ju redan här att det var en smärre katastrof. Strax efter blev ankan lite modigare och knyckte nästa kaka ur hans hand varpå gallskrik uppstod. Visste inte om det var rädslan eller smärtan efter att ha blivit biten i fingret men sen kom de välkända orden "MIN!! MIN!! MIN!!" och jag kunde andas ut. Getingarna tyckte Viggo var extra söt för de lämnade honom inte i fred och gav honom ett litet stick.

Kvällen bjöd på sovande barn och en drink på en solig uteserviering. Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: sarah

Lilla plutten, han fick stå ut med mycket igår! Gick det bra med getingsticket sen?

puss <3

2010-08-14 @ 09:44:26
URL: http://www.hannahpannah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0