sjukstugan.

Det tog mig 1,5 arbetsdag innan jag insåg att jag faktiskt borde ligga till sängs. Sagt och gjort. Jag knatade hem från jobbet, lade mig i sängen och sov till kl 16 för att sedan hämta Viggo på dagis. "Va, hur kunde du låta barnet vara på dagis så länge när du ändå var hemma?" kanske någon präktig mamma undrar nu. "Det var väldigt lätt", svarar jag då.

Vad jag behöver nu är en chokladask och några trisslotter, då skulle jag bli lika glad som Viggo i lördags när han fick sin godispåse!


Kommentarer
Postat av: Karin

ja men jag skulle nog ha gjort likadant..herregud..är man sjuk så är man..lika bra att passa på att få vila och kurera sig då..=)

2010-12-15 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0