bye bye baby.

Nu är det snart dags för sängen och jag håller tummarna för att viggo kommer sova bra och länge i morgon. Jag brukar inte vara den som är den men att få sova till 7 i morgon vore fantastiskt så att jag får "ladda batterierna" inför helgen. Dock vill jag tillägga att den f.d morgontrötta och inte-så-trevliga (den-riktigt-jävliga) Emma tycker inte att det är så farligt att gå upp klockan 5 på morgonen längre. Visst, lite mer sömn skulle vara skönt men å andra sidan är det effektivt att vakna tidigt.
Hur många andra har en nystädad lägenhet kl 6 på morgonen? För att vakna till liv har jag en välfungerande morgonrutin som innebär: tömma diskmaskin, ställa in ny disk, putsa spishällen, plocka leksaker, vika tvätt, starta tvättmaskin osv. Det trodde ni inte om den här latmasken va? :)

Lenny åker bort med jobbet hela helgen, gräsänka för min del alltså. Har någon lite ledig tid för mig i morgon? gärna också på kvällen, haha. Jag är så förbannat sällskapssjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0