nedräkning.

Japp, nu har jag nedräkning här hemma. I dubbel bemärkelse. För det första börjar min mammaledighet lida mot sitt slut efter 18 månader lång ledighet (i april). För det andra ska jag börja räkna ner kilon om allt går enligt planerna, vågen är inhandlad och nu behövs bara en nypa motivation.

Vill tipsa om en film jag såg igår som heter "Allt för min syster" eller "My sister's keeper" som den heter på engelska. Kanske har någon av er läst boken? Till er som tycker att det är intressant med etiska frågor kan jag absolut rekommendera er att se filmen (eller allra helst läsa boken). Även ni som tycker om att gråta en sisådär 10 gånger under en och samma film kan ju också hyra den. Om filmen kan ni läsa här!

Nu ska jag ringa min sambo som precis som alla andra stockholmare är påverkade av att tunnelbanan är inställd med tanke på denna fruuuuktansvärda nya istid (ironisk). Det rådde tydligen kaos i Liljeholmen så man kan säga att han får sig en frisk promenad hela vägen hem till Västertorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0