så dödens trött.

Först och främst vill jag bara skriva att jag lever, jag är bara för trött för att göra några större uppdateringar. Idag är det dock inte Viggo som är boven i dramat, det är min pappa som bär ansvaret för den här tröttheten. Pappa och Mona var här i helgen och eftersom min pappa är uppe tidigare än tuppen kom han in till mig i vardagsrummet kl 04.17 i morse för att "prata lite". Tja, det är väl aldrig för sent/för tidigt för att sitta och prata lite.

I morgon blir det uppdateringar med bilder, missa inte! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du älsklingen,nog är det roligt att få främmande,så länge man inte blir väckt på natten .Du får ta igen dig nu när Lenny har kommit hem.Håll tummarna för idag ska bilen besiktas för 3 ggr.Puss till er

2010-03-01 @ 05:41:16
Postat av: mamma

Trött på bilen,allt i hela bromssystem utbytt,och endå klarade inte den besiktningen ,var viss ett fel till,kunde dom väl ha sagt på en gång.Det tar aldrig slut.Nytt försök nästa vecka,hoppas det blir sista gången,Stackars Sven som jobbat så hård med bilen

2010-03-01 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0