torsdag igen och vi har helgen framför oss.

Det går bra nu, här hemma är allting så optimalt en barnfamilj kan ha det. Allt bara flyter på och det känns som om vi varit en familj i evigheter, en prima fin familj. Det är kärlek. Det enda man kan klaga på är att herrarna i huset inte kan hantera knäckebröd. Skillnaden är dock att Lenny knaprar bröd i soffan medan viggo plockar sina bitar till sängen. Där smular han ner knäckebrödet till molekyler som jag sedan försöker borsta bort innan jag ska sova. Självklart lyckas jag aldrig riktigt utan upplever natt efter natt samma känsla jag upplevde då jag fick kroppspeeling på spa. Inte så angenämt men jag älskar dom. Inte smulorna alltså utan mina herrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0