torsdag

Dagarna går i rasande fart, veckan hinner knappt börja innan det är torsdag igen. Att jag tjatar så mycket om torsdagar är att det är Lennys sista arbetsdag innan helgen, bästa dagen alltså. Just idag äter vi morötter och kollar på tv. Vi ser en dokumentär om människor med fobier. En kvinna vågar inte äta saker som inte är mjukt. Hon är rädd att hennes tänder ska gå sönder, att hon då blir ful och att ingen vill ha henne. Därför sitter hon nu i tv och blir forcerad att äta ett chips vilket såklart ger henne ångest. Vilket fruktansvärt liv att leva. 

Det här blev ju lite mer deppigt än vad jag hade planerat att skriva. Jag hade tänkt berätta om morgondagen då jag ska ut och äta middag och dricka en drink med några vänner, om lördagen som bjuder på symässa i Älvsjö och en roadtrip till Enköping på söndag. Prima helg alltså!



Nu för tiden behöver vi inte ta med vagnen hela tiden, vi kan t.ex. promenera till Coop för att handla. I vanliga fall tar det ungefär 3 minuter att gå till affären, med Viggo i släptåg tar det kanske en timme för att handla lite mjölk. Men det är roligt, eller, Viggo tycker att det är roligt.


Ingen kan ta miste på att sojafärssås är favoritmaten här hemma.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Vilka underbara bilder , kan bara le ,puss älsklingar

2010-02-19 @ 05:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0