lördag. 2010.

"Nytt år, nya tag". Jag har sagt det förut och jag kommer säga det igen. Var tidigare i veckan på äventyrsbad tillsammans med Viggo, min bror och hans familj. Allt var superkul tills jag fick för mig att ställa mig på vågen som lockade i damernas omklädningsrum. Jag var övertygad om att den visade fel, den måste ha visat fel. Jag var så chockad att jag frågade nästa tjej på tur om siffrorna verkligen stämde. Det gjorde dom. Fan, fan, fan.

Förutom ovanstående chockbesked har vardagen kantats av diverse trevligheter. T.ex har jag varit på bio och sett "The imaginarium of Doctor Parnassus", vi har varit barnlediga och ätit romantisk middag ute på tu man hand (jag & Lenny alltså) och så bara njutit av vardagen. Bjuder på dagens bilder.

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du inte lärt dig att hålla dig borta från den onda vågen? Den vill dig bara illla...

2010-01-03 @ 07:18:40
Postat av: Emma

jag vet, somliga (läs: jag) lär sig aldrig... Nu får det vara slutfikat för ett tag framöver. Kanske du kan leta upp nån gammal, snäll ridskolehäst så kan jag komma ner och rida av mig alla överflödiga kilon AKA lovehandles..

2010-01-03 @ 19:52:53
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0