torsdag.

Nu är det äntligen gjort, jag har sagt upp mig från mitt jobb. Det är självklart med blandade känslor jag gav beskedet men det känns ändå bra. Väldigt bra till och med. Jag har höga förväntningar på mitt nya jobb och jag är övertygad om att jag kommer att trivas bra.

Glad i hågen efter uppsägningen knallade jag runt på stan med min lilla fina familj. Efter att ha varit isolerad sedan förra veckan kändes det ungefär lika spännande som att gå på cirkus. Någon sa att det endast var fjuttiga -5 grader ute men de måste ha fel. Mina fötter kändes som isblock och låren var stelfrusna. Slutligen upplevde jag något jag aldrig trodde jag skulle få vara med om. När hissen ner till tunnelbanan öppnades, den varma, unkna luften med inslag av urin slog emot mig tänkte jag "Aah, vad skönt. Värme".

Mer spännande än så blev inte dagen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!Skönt att ni är på benen igen.Här har vi just nu 16 grader.Usch hemska vinter..Nu gäller det lager på lager älskling.Jaså du har sagt upp dig nu! Kan förstå att det känns skönt ,grattis.Många kramar

2010-01-08 @ 09:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0