bara en tisdag.

Har jag berättat att Viggo går på sommardagis hos farmor & farfar? Det går hur bra som helst och han skiner som en sol, åtminstone om man frågar farfar. Appropå sol, appropå värme. Jag har efter många, många år äntligen kommit mig för att strunta i att sätta på mig strumpbyxor/tights när jag använder kjol eller klänning. Jag har aldrig trivts med att gå barbent men det är ju fantastiskt mycket svalare, kunde jag inte räkna ut det förut? Den enda nackdel jag kan komma på är att det känns lite snuskigt att sitta på just tunnelbanesäten och känna tyget mot låren.

Nu försöka sova. Det blir lätt svettigt att sova två vuxna och ett barn i samma säng, särskilt när barnet ligger på tvären och snurrar som en elvisp om natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0