katastrof konkurs!

Idag känner jag för att klaga lite, det är således frivilligt att läsa eller ej. För det första så har jag lyckats med det en mamma absolut inte får göra. Jag har nämligen tappat bort Viggos nalle, ni hör ju själva. Katastrofen är ett faktum. Vad ska jag säga till dom stora fina ögonen i morgon bitti när han kommer komma till mig och fråga efter "Nanne"? Hur ska jag få honom att somna om kvällen?

Det andra jag svär över ikväll är kortet till digitalboxen. Eller snarare bristen på just det kortet. Min son är nästintill besatt av att plocka till sig viktiga saker för att sedan gömma dom. Sist försvann mitt VISA-kort men upphittades slutligen inpetat bakom en spegel som sitter fastlimmad på hans vägg. Kanske inte det första stället man letar efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0