lovely lovely.

Har idag haft en riktigt härlig dag i sommarvärmen. Vi har sprungit lite mindre ärenden för att sedan landa vid Långsjön. Blekingar som vi är satt vi mest i skuggan och promenerade längs vattnet. Träffade vänner en snabbis och både jag & Viggo tog årets första dopp. Det var riktigt härligt faktiskt, jag som är allmänt känd som badkrukan som doppar mig ungefär en gång vart annat år. Sist jag badade ute var nog.. få se nu.. 2006 eller 2007. Bortsett från den där höstkonferensen då vi med några öl i kroppen kastade oss i havet. Men det minns jag inte riktigt så det räknas knappt.

Kommentarer
Postat av: Karin

29 augusti -07 i Sundsveden..det finns bevis..hihihihi..=)

2010-07-11 @ 19:51:52
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0