sommarläsning

I morse vaknade jag och kände för att börja läsa en bra deckare, jag är inte mycket för sånt annars. Deckare alltså. På pocketshop sålde de tre valfria pocketböcker till det ringa priset 169:- så jag körde på det. Det blev följande böcker, har ni läst någon av böckerna? Har ni lust att dela med er av era omdömen?

                   

(Skumtimmen; Johan Theorin, Shutter Island; Dennis Lehane, Dyngkåt och hur helig som helst; Mia Skäringer).


32 minuter senare
Sen kan jag inte låta bli att undra varför så många böcker är svarta på omslaget, det gäller inte endast deckare. Jag hade hellre önskat att de var rosa eller röda, vilket skulle vara snyggare i min bokhylla. Det råder brist på rosaskimrande bokryggar här hemma, kanske nån kan tipsa om en bra rosa bok? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0