lite text & några bilder.

Helgen bjöd på bebisar, sol & trevligt umgänge. Såhär i efterhand kanske jag borde ha tagit det lugnt men det är svårt att låta bli att umgås med finfina människor.

         
(Klicka på bilderna för att göra de större)

Det tuffaste vi gjort i helgen var att besluta hur vi ska göra med Viggos dagis. Vi blev erbjudna en plats i höst på det dagis vi haft som 1a alternativ; ett stort, fint dagis med ljuvlig gård och nära hem. Slutligen bestämde vi dock att Viggo ska få gå kvar med sina fröknar och kompisar. Det är ändå ett lugnt dagis och vi tycker det passar Viggo bra (eftersom han är så vild själv). Dessutom har han ju fått en tjej från en annan avdelning, de låter henne faktiskt sova bredvid Viggo inne på hans avdelning varje dag. De håller varandra i handen tills de somnar.

Kommentarer
Postat av: Långbromamman

Det var ett klokt val. Jag är säker på att det var rätt. De flesta förskolor är lika varandra och tänk vad ni hade ångrat er om det inte hade blivit bra. Där Viggo går nu vet ni ju vad ni har och det är ni nöjda med så det var ett bra val. Kram

2010-06-07 @ 21:34:32
Postat av: Emma

Tack finaste Långbromamman, du är mitt bästa stöd i dom här karusellerna <3

2010-06-07 @ 22:59:01
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag håller verkligen med ovanstående inlägg.Blev alldeles tagen av bilderna,gud så fina.Hoppas att vi ses snart älskling puss kram

2010-06-08 @ 04:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0