Summer, summer, summertime..

Ett snabbesök till barnläkaren i morse konstaterade att Viggo har ögoninflammation men han verkar inte så brydd för det. Tack & lov.
I morse när jag satt uppkrupen i kökssoffan satt han på golvet nedanför mig och pillade med smulor som hamnat under bordet. Såg i periferin att han tog upp nåt litet och svart och jag brydde mig inte om det eftersom det ligger russin utspridda lite varstans här hemma. När han bet i "russinet" knastrade det liksom till och han kastade iväg det igen. När jag kollade efter var det en stor skalbagge som fått offra livet för ett hungrigt barn, kvar låg han och sprattlade i en blöt fläck som läckte ut. R.I.P skalbaggskompisen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Så skönt att han inte verkar lida av sin öroninflamation Emma.Lilla stackare,han verkar ha ofta infektioner.Men inte behöver väl han smaka på skalbaggar usch.Du får ge honom oftare mat .Ha en riktig trevlig midsommar massor med kramar från oss.

2010-06-25 @ 10:18:01
Postat av: Karin

jag råka dra in en fluga i näsan..fast det var inte frivilligt..blärp..=)

2010-06-27 @ 22:33:12
URL: http://www.soija.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0