åhåå.

Idag har vi haft en riktigt härlig dag ute i vårsolen. Medan barnen sov passade jag & Långbromamman på att sitta på en bänk och diskutera världsliga saker. Även fast det känns roligt och spännande att börja nytt jobb, måste jag medge att det även känns lite dålig timing. Nu, just nu, känns det som att livet är en fest och jag vill fortsätta ett tag till. Kanske får snabba på syskonplanerna lite så man får återuppleva det här.

Avslutade dagen med ett besök av mina svärföräldrar, trevligt för mig men kanske allra roligast för Viggo. Han är farfars lille gosse helt klart. En vända på crosstrainer har jag också hunnnit med så nu är det dags för film.

Ajöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0