det är jobbigt att vara passiv.

Hur kan jag bli så trött av att vara på dagis 6 timmar? Jag har varit ganska passiv och det tär på krafterna vill jag säga er. Men det gick bra, det gick okej, jag ska inte klaga. Viggo verkade inte tycka att det var något konstigt att vara på dagis, han strosade runt som om han aldrig sysslat med annat. Dock blev det uppenbart att det här med regler inte riktigt är hans melodi, nej nej.
"Sitta still när man ska äta? inget lek vid bordet? milda makaroner!!". Han skötte sig ändå så bra att han satt på pottan, han åt som en häst och sov vilan på madrassen på golvet.

Nu såhär på kvällskvisten känner jag mig helt slut mentalt och trött fysiskt. Det får bli en snabbdusch innan jag lägger mig, hoppas jag somnar lika klubbad som babylicious gjorde. Fina, underbara babylicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0