falskt alarm.

Inatt mådde jag så dåligt att jag var på vippen att börja gråta. Mest för att jag är en dramaqueen och såg framför mig hur jag skulle ligga med dödsångest och kräkas galla. Tack och lov gick det över efter drygt en timma, ingen skada skedd alltså! Det ska firas med ett besök på IKEA tillsammans med Långbromamman.

Minus just nu: Kanal 5's hemsida. Har försökt komma in där sedan i tisdags men det vill sig inte riktigt. Det är programmet "dating in the dark" som lockar, någon som såg det i tisdags? Det var ett jättegulligt par som var med, love love love.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hade du ätit något olämplig,var det bara du som mådde illa ? Usch inget vidare att känna så.Var försiktig,kolla om dom har skottat på taket hos IKEA ? Puss

2010-03-04 @ 11:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0