vilken helg. phew.

Äntligen, äntligen kom vi iväg till Sala för att hämta vår bil som varit på lagning. I lördags blev ingenting sig likt då vi 06.00 stressade iväg till centralen för att ta tåget till mamma. Egentligen skulle vi åka på förmiddagen men eftersom vi ändå var uppe och påklädda så tänkte vi: "varför inte". Att åka tåg tyckte Viggo var riktigt tråkigt men sångfåglar som vi är sjöng vi oavbrutet i ca 1 timme och 43 minuter. Sedan bar det av till Enköping i bil och den resan gick mycket, mycket bättre. Tack och lov för bil.

Familjen Jonsson välkomnade oss med lunch och guidad loppistur ute på landet. Vi fyndade en del men roligast är det ju att titta. Jag hittade en triett, trevåningsburken a'la 50-tal ni vet? Ynka 50:- fick jag betala för den så jag blev glad. Jonsson's har nyligen köpt ett fint hus som dom har renoverat upp och självklart blev jag så inspirerad att 1) någon gång kanske bo i hus och 2) göra fint här hemma. Visserligen har vi redan fint men det behövs alltid lite finslip. Bl.a hade de en stilig fåtölj som jag också är sugen på att köpa. Vi får se.

Nu ett pass på crosstrainer, ni hörde rätt. Crosstrainer, vilken grej! (fyy fan).


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej !Fina burkar ni köpte .Har sett dom här i Sala också på loppis.Skönt för er att bilen är färdigt,det kändes så kul när ni gled iväg,jätte roligt kram och puss på Viggo

2010-03-08 @ 12:02:26
Postat av: emma

Mamma, har du?? Nästa gång du ser såna kan du köpa dom till mig, jag vill ha fler! :)

2010-03-08 @ 20:21:44
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0