sol, vind & vatten.. la la la

Saker rullar på men jag kan inte riktigt känna mig tillfreds med tillvaron. För att bli på bättre humör ska jag inte tänka på hur svettigt det är att åka blåbussarna i rusningstid, att Viggo helt plötsligt börjat gråta vid dagislämning, att jag är fattig som en kyrkråtta eller att jag uppenbarligen ser gravid ut.
Nej. För jag ska tänka positiva tankar. Positiva tankar var det ja. Kan inte riktigt komma på något men jag har dejt med min livscoach i morgon, då ni!

Ídag lekt Viggo med sin farmor och han kan tydligen räkna "ett, två, tre" nu. Inte så illa, inte illa alls.

Kommentarer
Postat av: Karin

om en vecka ungefär så händer det ju en kul sak med =)

2010-05-20 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0