tjoho!

Med tre dagars ledighet framför mig trivs jag fantastiskt bra. I morgon ska jag & Viggo hälsa på hemma hos Långbromamman, självklart hoppas vi på fint väder så att vi kan vara ute och leka. Borde nog köpa solskyddsfaktor till oss båda, vårsolen är farligt stark och jag har stor respekt för sol och solskador.

Idag förresten fick jag svaret på det där födelsemärket jag opererade bort för ett tag sen som jag var så orolig för. Det visade sig att det inte alls var ett födelsemärke, utan en godartad blodkärlstumör. Det är inte alls så farligt som det låter, tvärtom. Jag som var helt övertygad om att det skulle stå malignt melanom, vilken lättnad.

Till alla er som njuter av vårsolen, använd solskyddsfaktor och sluta pressa i solen. Använd brun utan sol istället om ni tycker det är fult att vara blek. Själv känns det väl lite 90-tal att pressa sol och solarium?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0